اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

ساماندهی منطقه گردشگری اخلمد


چناران- خبرنگارکیهان:
به منظور جذب گردشگر داخلی و خارجی، ارتقای رضایت مندی مسائل، نیازها و مشکلات منطقه اخلمد ساماندهی می شود.
بخشدار مرکزی چناران افزود: به این منظور با تدبیع پرسشنامه، اجرای طرح آماری نیازسنجی مسافران و گردشگران و انجام کار کارشناسی سه برنامه کوتاه مدت، میان و بلندمدت تدوین شده است.


محمد محمدی ظرفیت اخلمد را در توسعه گردشگری بسیار بالا توصیف کرد و گفت: در طرح رفع مشکلات بهداشتی ارتقای امنیت، نظارت به قیمت و کمیت و کیفیت عرضه قیمت مواد غذایی، ساخت مسجد، استقرار اورژانس، آتش نشانی، تکمیل پروژه برق رسانی به آبشار، احداث تله کابین، دوبانده کردن مسیر اصلی دیده شده است.
وی همچنین افزود: با اهدای 800 مترمربع زمین از سوی صفرعلی رضایی خیر نیکوکار منطقه در ورودی اخلمد بزودی برای ارتقای امنیت و افزایش ضریب امنیتی پاسگاه انتظامی در این منطقه احداث می شود.
وی مشارکت مردم منطقه را موثر در اجرای طرحها توصیف کرده وگفت: از آنجا که ایجاد فرصت های شغلی یکی از مهمترین اهداف توسعه صنعت گردشگری منطقه است اهالی منطقه نیز با درک اهمیت موضوع همکاری خوبی دارند چنانکه بیشتر طرحها با مشارکت مردم اجرا می شود.
گفتنی است منطقه گردشگری اخلمد که به بهشت خراسان معروف شده با برخورداری از آب و هوای دل انگیز و مجموعه آبشارهای زیبا در 18کیلومتری جنوب غربی چناران و در بالادست روستاهای اخلمد علیا و سفلی واقع شده و روزگاری مامن بسیاری از مبارزان علیه ستم شاهی به ویژه رهبر معظم انقلاب بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد