اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

پروژه گردشگری اخلمد ماندگاری زائر را افزایش می‌دهد

مدیر اجرایی پروژه گردشگری اخلمد:
پروژه گردشگری اخلمد ماندگاری زائر را افزایش می‌دهد
خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پروژه گردشگری اخلمد گفت: پروژه گردشگری اخلمد ماندگاری زائر و توریست را در شهر مشهد و خراسان رضوی افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحمان قلی‌زاده ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه گردشگری تفریحی اخلمد، اظهار داشت: طرحی که امروز شاهد مراسم کلنگ‌زنی آن هستیم در دو فاز به صورت 45 هکتاری تا 250 هکتار عملیات ساخت آن شروع خواهد شد که فاز دوم این پروژه در بازه زمانی انتهای ساخت این پروژه تکمیل می‌شود.

مدیراجرایی پروژه گردشگی توریستی اخلمد افزود: بحث ما و روند پیشرفت پروژه گردشگری اخلمد یک روند توسعه پایدار را طی می‌کند و هدف این است که منابع طبیعی این مرز وبوم حفظ شود و در کنار آن فضایی برای تفریح محیا کنیم.

وی گفت: منطقه اخلمد و دو مکان دیگر استان، کلات، نیشابور جزو جاذبه‌های برتر گردشگری نه تنها در استان خراسان رضوی هستند بلکه در کشور هم مطرح هستند به همین دلیل به لحاظ  زمانی و مکانی این پروژه عظیم در فاصله 86 کیلومتری شهر مشهد مقدس واقع شده است که با فراهم کردن امکانات مناسب تفریحی فضایی خاطره انگیز را برای زائران فراهم می‌کند.

قلی‌زاده بیان داشت: همچنین برای نخستین بار بحث احداث پیست مصنوعی اسکی در کشور در این پروژه اجرا خواهد شد که در تمام 12 ماه سال قابل استفاده است.

مدیر اجرایی پروژه گردشگی توریستی اخلمد خاطر نشان کرد: دوره اجرای پروژه در طی سه سال اجرا خواهد شد که منتسب با هزینه‌های جاری و پیرامون ساخت پروژه و با سرمایه‌گذاری شرکت آبشار اخلمد هزینه بالغ بر 94 میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه علاوه بر موقعیت منحصر به فردی که در آن واقع شده است به لحاظ تعریف پروژه‌های متنوع وج ذاب دارای ظرفیت بسیار زیادی برای جذب گردشگران و مسافران بومی وغیر بومی است.

وی گفت: از دیگر امکانات این پروژه را می‌توان به رستوران آبی، ویلاهای اقامتی، بازارچه، پیست کارتینگ، پارک کودک، آمفی تئاتر، ساختمان‌های اداری و... اشاره کرد.


منبع   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد